Kosten

De kwaliteitsverbetering van uw telefonische dienstverlening hoeft niet veel
te kosten.

De Kwaliteitsmeting, om inzicht te krijgen in het kwaliteitsniveau van uw
telefonische dienstverlening, kost € 795,00. Wanneer u met de 2 verbetertips aan
de slag gaat dan kunt u na enige tijd weer een kwaliteitsmeting (laten) afnemen.
Besluit u echter om binnen een half jaar, samen met Callperfect, het
kwaliteitsverbeteringstraject in te gaan dan worden de kosten van de kwaliteitsmeting
op het totaalbedrag in mindering gebracht.

U heeft al een totaal Kwaliteitsverbeteringstraject voor € 4950,00. De
kwaliteitsmeting, de afdelingsbrede training en het gebruik van de door Callperfect
ontwikkelde software maken hiervan onderdeel uit.
Wanneer u het beoordelen van gesprekken intern doet kost dit manuren. Dit kan
echter in de ‘verloren uren‘ gedaan worden. Opgenomen gesprekken beoordelen
verzorgt Callperfect voor u tegen een tarief van € 1,00 per gespreksminuut. Houdt u
dit in eigen hand en gebruikt u onze software dan kost het € 1,95 per gesprek.