Voordelen

Voor burgers en bedrijven
• In één telefoongesprek goed geholpen door beter luisteren en doorvragen
• aangename, menselijke en toch zakelijke gesprekken in plaats van het gebruik van belscripts
• betere gesprekken door een kwalitatief betere gespreksstructuur

Voor de afdeling en de medewerkers
• training door ervaringsdeskundigen
• kortere gesprekken door een betere structuur
• aansturing en zelfsturing op basis van objectieve criteria
• door objectieve meting is uitkomst geschikt voor functioneringsgesprekken
• minder agressie aan de telefoon

Voor de gemeente
• ontwikkeling van uw medewerkers
• inwerken van nieuwe medewerkers is eenvoudig
• inzicht in de kwaliteit van de gevoerde gesprekken
• gebruikersvriendelijk programma voor registratie metingen
• meer inzicht in ontbrekende informatie bij de front-office
• betere aansluiting bij back-office
• efficiëntere inzet van tijd, beoordelen kan in de rustige uren plaatsvinden
• ingerichte rapportage over kwaliteit KCC
• past in het Antwoord© concept